جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر عباسعلی کدخدایی

حوزه/ کدخدایی با تاکید بر ضرورت توسعه اخلاق اسلامی در جامعه به خصوص در عرصه سیاسی، گفت: فعالیت رسانه های حوزوی موجب رشد اخلاق در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، عباسعلی کدخدایی، با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات، با بیان این مطلب که دین اساس جامعه است، گفت: دین معیار هدایت  در جامعه محسوب می گردد.

وی در ادامه با بیان این که انتشار اخبار دینی و مربوط به حوزه و مراکز دینی در جامعه امروز از واجبات است، افزود: باید رسانه ای چون خبرگزاری حوزه در فضای رسانه ای حضور قوی تری داشته باشد، تا اخبار مربوط به حوزه علمیه و بخش های دینی را به صورت کامل و پوشش و اطلاع رسانی نماید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به این که در دنیای ارتباطات توجه به اخبار از ضروریات است، ادامه داد: وجود رسانه های دینی چون خبرگزاری حوزه موجب گسترش و نهادینه شدن آموزه های دینی در جامعه می شود.

کدخدایی در ادامه با اشاره به ضرورت گسترش اخلاق اسلامی مخصوصا در فضای سیاسی، بیان داشت: اخلاق اساس دین ما را تشکیل می دهد و قطعا اگر آموزه های دینی در جامعه ترویج یابد و رسانه های حوزوی، مبانی و آموزه های دینی را گسترش دهند، شاهد رشد اخلاق در ابعاد مختلف در جامعه خواهیم بود.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان بیان داشت: در گذشته اخبار مذهبی و معنوی را از نشریاتی همچون مکتب اسلام دریافت می کردیم، اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش امکانات و فعالیت رسانه های دینی چون خبرگزاری حوزه هستیم.

انتهای پیام 313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha