جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی خاکباز - لرستان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: امسال از طرف سازمان اوقاف یک هزار و ۲۰۰ روحانی در مسیر زائران حسینی برای تبلیغ و تبیین فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) به زائران مشاوره های دینی و مذهبی ارائه خواهند داد.

 حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مسئوليت موکب شماره ۱۱ در مرز مهران با استان لرستان است، گفت: در این موکب استان های خراسان شمالی و همدان نیز به عنوان استان های معین در ارائه خدمات به زائران همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمات این موکب تا ۴ روز پس از اربعین حسینی نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:در این موکب وسایل پذیرایی و اسکان زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین ع فراهم است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک هزار و ۲۰۰ روحانی در مسیر زائران حسینی برای تبلیغ و تبیین فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) به زائران مشاوره های دینی و مذهبی ارائه خواهند داد، خاطر نشان کرد:از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان نیز تعداد ۱۵ روحانی به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین زائران خواهند پرداخت.

حجت الاسلام خاکباز در ادامه همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر نیز ۳۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی در امامزاده ها،حسینیه ها ،مساجد روستایی و... حضور دارند، افزود:مبلغان با حضور در این اماکن علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی پاسخگوی سئوالات و شبهات دینی مخاطبان هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha