پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: جریانات سیاسی آمریکا، عمدتاً دموکرات یا جمهوری‌خواه بوده و اگرچه این دو جریان رقیب یکدیگر هستند، اما استراتژی واحدی یعنی حمایت از رژیم صهیونیستی و مستعمره کردن کشورهای اسلامی و مستضعف و آزادی‌خواه، را دنبال می کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: این که چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا شود، تفاوت آن‌ چنانی برای ایران و دیگر کشورهای اسلامی نخواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولتمردان آمریکایی در استراتژی با یکدیگر مشترک بوده و تنها تاکتیک آنها متفاوت از همدیگر است، به همین دلیل، ترامپ نیز باید دنباله‌رو سیاست‌های کلی نظام استکباری آمریکا باشد و این اصلی غیرقابل‌انکار است.

وی بابیان اینکه پیام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «تنفر مردم از سیاست‌های جاری این کشور است» گفت: اگر می‌بینیم که دونالد ترامپ با آن سابقه‌اش، گزینه انتخابی اکثریت مردم آمریکا می‌شود، پیام روشنی داشته و آن تنفر مردم از سیاست‌های جاری این کشور است که خواستار یک سیاست دیگری هستند.

مناظرات؛ رسوایی بزرگ آمریکا

امام‌جمعه موقت اهواز، مناظرات دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا را رسوایی بزرگی برای دولتمردان این کشور دانست و تصریح کرد: آن زمانی که کلینتون و ترامپ در مناظراتی انتخاباتی فسادهای اخلاقی یکدیگر را برملا کردند، رسوایی دولتمردان آمریکا بیش‌ازپیش در معرض جهانیان قرار گرفت و امید است تلنگری باشد برای آنانی که همواره عشق سازش با آمریکا دارند.

استراتژی واحد دموکرات ها و جمهوری خواهان

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدری، بابیان اینکه ایران باید همچون گذشته در نقطه مقابل با آمریکا و استکبار جهانی باشد، اظهار داشت: جریانات سیاسی آمریکا، عمدتاً دموکرات یا جمهوری‌خواه بوده و اگرچه این دو جریان رقیب یکدیگر هستند، اما استراتژی واحدی یعنی حمایت از رژیم صهیونیستی و مستعمره کردن کشورهای اسلامی و مستضعف و آزادی‌خواه، را دنبال می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha