جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان قم ۸۵ هزار طلبه و روحانی در شهر قم مشغول تحصیل و یا تدریس علوم دینی هستند، اظهار اشت: اکثریت این طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی، با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه 85 هزار طلبه و روحانی در شهر قم مشغول تحصیل و یا تدریس علوم دینی هستند، اظهار اشت: اکثریت این طلاب و روحانیون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و مشکلی از این بابت نیست.

وی در خصوص برخی روحانیون پیشکسوت که پرونده ای در مرکز مدیریت حوزه ندارند، گفت: برای حل مشکل بیمه و بازنشتگی این روحانیون پیشکسوت، مرکزی با عنوان امور معمرین در مرکز خدمات حوزه های علمیه تشکیل شده تا خود را به آنجا معرفی و در نهایت بعد از تشخیص کارشناسان مربوطه، به دستور مقام معظم رهبری بخشی از هزینه های زندگیشان تامین شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان قم در پایان با بیان این که حضور رسانه های دینی در نمایشگاه های ملی و بین المللی از جمله نمایشگاه مطبوعات ضرورت دارد، گفت: رسانه های اگر در مسیر درست اطلاع رسانی قدم بردارند، نشاط و شادابی را در جامعه و مخاطبان خود تزریق کرده و مردم مجذوب آن می شوند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha