جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهرامی

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «انقلابی گری رمز پیشرفت و عدالت» با حضور طلاب و بسیجیان سطح شهر در مدرسه فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سرهنگ ناصر بهرامی، معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)  استان اصفهان ، امروز  در نشست سیاسی با موضوع انقلابی گری که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) ویلاشهر برگزار شده بود، رمز ماندگاری انقلاب را در توجه به عدالت و پیشرفت دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، به نقشه های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی با اشاره به سخن شهید مطهری که تعالی و انحطاط انقلاب ها خارج از آن نیست و باید نیروهای انقلابی روحیه انقلابی گری داشته باشند تا انقلاب پیشرفت کند؛ به هشدارهای رهبری پیرامون انقلابی گری در موقعیت های مختلف پرداخت و افزود: رهبر معظم انقلاب در ماه های اخیر دو حکم جهادی مبنی بر جهاد تبیینی( مبارزه برای روشنگری) و جهاد کبیر ایراد فرموده اند  که توجه به آنها لازم است.

معاون سیاسی در ادامه به نقش و فعالیت دشمن خصوصا استکبار جهانی آمریکا اشاره و به نقل از تحلیل گر سیاسی آمریکایی که گفته در 200 سالی که آمریکا به وجود آمده، 80 کودتا در کشورهای مختلف انجام داده و علت عدم کودتا در آمریکا در نبود سفارت آمریکا در نیویورک است؛ پرداخت.

بهرامی علت بیان روحیه انقلابی گری را از زبان رهبری چنین بیان کرد: ما در جنگ نامتعارفی همچون جنگ احزاب قرار گرفته ایم؛ پیامبر اکرم(ص) جنگ احزاب را تبدیل به حرکت پیش رونده برای اسلام کردند و شرایط امروز ما نیز اینگونه است و ائتلاف5 +1 بر علیه ایران شکل گرفته است.

وی به صحبت های وزیر دفاع اسبق آمریکا اشاره کرد  و گفت: این مقام امریکایی اعتراف کرد که  ملت و رهبر ایران از ما نمی ترسد و از ما چیزی نمی خواهد و کسی که از ما نترسد و چیزی نخواهد، به ما چیزی نمی دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دوم صحبت های خود به بحث اقتصاد مقاومتی پرداخت و عنوان کرد: افراد زیادی به دنبال دو قطبی نمودن اقتصاد در کشور هستند که این امر در صورت اجرا زمینه شکست و ما را در این عرصه رقم می زند، اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری خط بطلانی بر این امر است.

وی سپس با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: هدف آمریکا از این مذاکرات به گفته وندی ژرمن، خسته کردن ایران و مذاکره کنندگان و در نتیجه پذیرش برجام های بعدی در عرصه حقوق بشر، جبهه مقاومت اسلامی منطقه و موشکی  است.

بهرامی در پایان به سه مولفه مهم علم و فناوری، اقتصاد و فرهنگ در کشور اشاره و پیرامون فرهنگ و فضای مجازی و لزوم کنترل آن و پاسخ به شبهات در این عرصه، مطالبی را بیان کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha