جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نیلی‌پور

حوزه/ رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان گفت: از فضای مجازی می‌توان برای آموزش مدیریت زمان به جوانان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نیلی‌پور در حاشیه همایش مهارت‌های مدیریت زمان که در پردیس رضوان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، در خصوص راه‌کارهای آموزش مدیریت زمان که یکی از ضرورت‌های زندگی امروزی است، گفت: امروزه جوانان علاقه بسیاری به فضای مجازی دارند و زمان زیادی را در این فضاها سیر می‌کنند به همین دلیل مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی و تربیتی باید از این فضاها برای آموزش مهارت‌های مدیریت زمان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: جوان امروز باید با مهارت استفاده درست از زمان آشنا باشد و از فرصت‌هایی که برای مطالعه و علم‌آموزی دارد به نحو احسن استفاده کند و بداند که بدون برنامه ریزی و مدیریت زمان دستیابی به موفقیت غیر ممکن است.

حجت الاسلام نیلی‌پور با اشاره به اینکه طرح موضوعی با عنوان مدیریت زمان به تنهایی می‌تواند تلنگری باشد برای جوانان تا به اهمیت سرمایه عمری که به صورت محدود در اختیار دارند پی ببرند و در راستای بهره‌وری بیشتر و بهتر از این سرمایه اقدام کنند.

این پژوهش‌گر اسلامی ابراز کرد: یکی از رسالت‌های فعالان فرهنگی و همچنین  و مدیران موسسات دولتی این است که با استفاده از روش‌های مختلف همچون برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش‌ها و اقداماتی از این دست همه اقشار جامعه به خصوص دانشجویان را با مهارت مدیریت زمان آشنا کنند.

حجت الاسلام نیلی پور با بیان اینکه سرمایه عمر بزرگترین نعمت الهی است، اظهار کرد: غفلت جوانان از این نعمت الهی باعث هدر رفتن این سرمایه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha