سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از مرز شلمچه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه خدمت به زوار و زائران اربعین را خدمت به امام حسین(ع) دانست و خطاب به مسئولان تصریح کرد: تا می‌توانید زمینه سهولت خروج زائران از مرزها را آسان‌تر کنید که قطعاً این حضور میلیونی مردم، نابودکننده دسیسه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به همراه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، از مرز زمینی شلمچه بازدید کرد.

این بازدید که باهدف تسریع در عبور و مرور زائران اربعین حسینی انجام شد، امام‌جمعه اهواز بر لزوم توجه ویژه مسئولان به گسترده‌تر کردن خدمات رفاهی به زائران همایش میلیونی اربعین حسینی تأکید کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه خدمت به زوار و زائران اربعین را خدمت به امام حسین(ع) دانست و خطاب به مسئولان تصریح کرد: تا می‌توانید زمینه سهولت خروج زائران از مرزها را آسان‌تر کنید که قطعاً این حضور میلیونی مردم، نابودکننده دسیسه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بابیان اینکه دشمن از این حضور میلیونی وحشت دارد، گفت: هرچه ما بیشتر زمینه سهولت عبور و مرور زائران را فراهم آوریم، قطعاً دشمنان نیز سیلی محکم خواهند خورد، همچنان که امروز از این حضور میلیونی هراسناک هستند.

برپایه این گزارش، بنا بر اعلام مسئولان در چند روز گذشته به‌طور میانگین هر شبانه‌روز قریب به ۷۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده‌اند که این تعداد در روزهای منتهی به اربعین حسینی به ۱۰۰ هزار نفر نیز خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha