سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/دیدار رئیس دانشگاه پیام نور قم با آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ رئیس دانشگاه پیام نوراز تحصیل طلاب در ۵ گرایش مقطع دکتری در این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دکتر محمدعلی حسینی عصرگاه امروز در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: درحال حاضر 500 مرکز پیام نور در سراسر کشور وجود دارد و 700هزار دانشجو نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: این دانشگاه همیشه سعی کرده است که با شهریه کمی که از دانشجویان اخذ می کند زمینه تحصیل دانشجویان و جوانان کم بضاعت را نیز فراهم سازد؛ بخشی از آموزش های این دانشگاه نیز به شکل غیر حضوری و به شکل الکترونیک برگزار می شود تا میزان مشارکت علمی بیشتری با دانشجویان انجام شود و هزینه های جدیدی بر آنها تحمیل نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور یادآور شد: این دانشگاه از سال  1373تاسیس شده است و هم اینک 4هزار هیئت علمی را در خود جای داده و همیشه سعی کرده است که سطح علمی بالایی را ارایه دهد؛ نکته دیگر آن است که در ورودی های ارشد و دکتری، آمار خوبی از دانشجویان این دانشگاه گزارش شده که نشان از حضور فعال دانشجویان این دانشگاه دارد.

وی گفت: در حال حاضر دکتری در گرایش های اخلاق و مبانی نظری اسلام ، قرآن و حدیث،‌تاریخ و تمدن با حضور طلاب سه سطح در این دانشگاه برگزار می شود که طلاب با اخذ مدرک دکتری به تدریس و فعالیت در عرصه دانشگاهی و پژوهشی کشور مشغول می شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی از سوی این دانشگاه در قم، گفت: در این همایش 950 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید نیز به دبیرخانه  ارسال شد، کارگاه های تخصصی سبک زندگی درحال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha