چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سفر آیت‌الله موسوی جزایری به عراق

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه عشق به اهل‌بیت(ع) سرچشمه پیروزی‌هاست، گفت: عامل اصلی مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس و ادامه راه آنها با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و رسیدن به این اقتدار و بالندگی، عشق به اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین اهتزاز پرچم بزرگ «یا حسین(ع)» در پایانه مرزی شلمچه، با اشاره به حضور هزاران نفر در این گذرگاه مرزی برای تشرف به کربلای معلی، اظهار داشت: شما زائران، یالثارات الحسین هستید و إن‌شاءالله در رکاب حضرت مهدی موعود(عج) به خون‌خواهی آن امام شهید قیام خواهید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، امکانات رفاهی موجود در گذرگاه‌های مرزی را مطلوب ارزیابی کرد و با بیان این که ما مستغرق نعمت هستیم و باید شکرگزار درگاه حق‌تعالی باشیم، افزود: بحمدلله شاهد حضور تمامی اقشار جهت خدمتگزاری به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گذرگاه های مرزی هستیم و این امر نشان از فراگیر بودن عشق و معرفت حسینی دارد.

امام‌جمعه اهواز، خوزستانی‌ها را مردمی ولایتمدار و عاشق اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و بیان داشت: عامل اصلی مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس و ادامه راه آنها با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و رسیدن به این اقتدار و بالندگی، عشق اهل‌بیت(ع) است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خدمات ارزنده تمامی مسئولین و نهادهای مختلف از تمامی شهرهای ایران اسلامی که جهت رفاه حال زائران حسینی مشغول خدمت‌رسانی هستند را مورد اشاره و قدردانی قرار داد و در پایان سخنان خود از فعالیت‌های خیرخواهانه مردم خوزستان و برپایی موکب‌های پذیرایی از زوار حسینی تحت اشراف ائمه جمعه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha