جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم سالانه «روز مسلمان اسپانیایی تبار» در نیوجرسی

حوزه/ مرکز اسلامی تحصیلی هادسون شمالی با نام «اسلام اسپانیایی زبان» در ایالت نیوجرسی آمریکا، مراسم سالانه «روز مسلمان اسپانیایی تبار» را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از nj.com، فردا مصادف با 13 نوامبر 2016، مرکز اسلامی تحصیلی هادسون شمالی در ایالت نیوجرسی آمریکا، مراسم سالانه «روز مسلمان اسپانیایی تبار» را برگزار می‌کند.

این مرکز اسلام که «اسلام این اسپانیش» یا همان «اسلام به زبان اسپانیایی» نام دارد، یک موسسه آموزشی و دینی برای آموزش باورها، اصول و اعمال اسلامی به اهالی آمریکایی لاتین از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اینترنتی است.

این مراسم که عصر دوشنبه و از ساعت 1:30 تا 6:30 ادامه خواهد داشت شامل جلسات اطلاعات، شام و فعالیت‌های دیگر بوده و چند تن از مسلمانان اسپانیایی تبار از جمله ریموندو نور، ایمان عیسی پارادا، ویلما لوپز و جسیکا عبدالنبی در این نشست صحبت خواهند کرد.

موسسه آموزشی اسلامی شمال هادسون شمالی در 28 آگوست سال  1992 در اونیون سیتی در ایالت نیوجرسی آمریکا تاسیس شده است تا در هر دو جامعه مسلمانان و غیرمسلمانان در خصوص اسلام آگاه سازی ایجاد کرده و رابطه ای دوستانه میان دو گروه برقرار سازد. این مرکز به غیر از برگزاری نماز و مراسم‌های مذهبی دیگر، فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی زیادی نیز برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha