پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 399674
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
اجلاس نماز

حوزه/ اجلاس نماز استان اصفهان با رویکرد نقش "نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی"، به میزبانی شهرستان تیران و کرون، هفته پایانی آذرماه در این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین رشیدیان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» با اعلام این خبر، اظهارکرد: اجلاس نماز استان اصفهان با هدف ترویج فرهنگ نماز و تقویت حضور در نماز جماعت و جمعه و با رویکرد نقش "نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی"، به میزبانی شهرستان تیران و کرون، هفته پایانی آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک هفته برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت نماز در شهرستان به عنوان بخش های جانبی این اجلاس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه نماز، برگزاری نشست هایی با موضوع نماز و نفش آن در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می شود.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: نماز فریضه الهی است که اقامه آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و انحراف افراد نقش مهمی دارد و باید این فریضه را در جامعه گسترش داد و نگذاریم فعالیت های ضدفرهنگی دشمنان دین، فرزندان و نسل جوان و نوجوان را از ما بگیرند.

حجت الاسلام رشیدیان در پایان گفت: ایجاد شبهه در بین جوانان و نوجوانان موجب دین گریزی آنان می شود، لذا باید روحانیون و طلاب پاسخگوی شبهات باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha