پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام حسین علیه السلام

حوزه/ ویژه برنامه سوگواری و عزاداری دهه آخر ماه صفر، با حضور نماینده ولی فقیه فارس، مسئولین مدارس علمیه، اساتید حوزه و حوزویان شیرازی در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه سوگواری و عزاداری با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه فارس، مسئولین و مدیران مدارس علمیه شیراز، اساتید حوزه فارس و جمع کثیری از طلاب شیرازی با همکاری دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از یکشنبه 30 آبانماه جاری به مدت 11 روز از ساعت 6 الی 8 صبح در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز واقع در دروازه اصفهان، خیابان ساحلی جنوبی برگزار می شود.

بر پایه این خبر، در این مراسم سوگواری، اساتید و خطبای کشوری حوزه شیراز به ایراد سخن خواهند پرداخت .

گفتنی است این مراسم به رسم هر ساله در این حوزه علمیه برگزار می شود و برگزاری چنین برنامه ای یکی از اقدامات و فعالیت تهذیبی و تربیتی این حوزه به شمار می آید.

شایان ذکر است، مسئولین مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز از کلیه طلاب و روحانیون شیرازی و عموم مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) جهت شرکت در این مراسم دعوت ویژه به عمل آورده اند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha