پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هتک حرمت و کشیدن روسری نوجوان محجبه در لوس آنجلس

حوزه/ یک دانش آموز ۱۶ ساله محجبه در لس آنجلس، توسط یکی از هم کلاسی‌هایش مورد هتک حرمت و توهین لفظی قرار گرفت و روسری اش در مدرسه کشیده شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، یک دانش آموز 16 ساله محجبه در لس آنجلس پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توسط یکی از هم‌کلاسی‌هایش مورد هتک حرمت قرار گرفت و روسری‌اش سر کلاس کشیده شده است.

مریم نومیر، دانش آموز مسلمان دبیرستان الکامینو در لس آنجلس گفت که پیش از این نیز به خاطر مذهبش مورد هدف اسلام‌هراسی قرار گرفته است، اما جو جامعه از روز سه شنبه بدتر شده است و روز چهارشنبه نیز دو بار مورد حمله نژآدپرستانه قرار گرفته است.

در یکی از این حملات، یک دانش آموز پسر روسری او را از سرش کشیده و او را تروریست خطاب کرده است.

مریم در این باره به خبرنگاران گفت: او حجاب مرا از پشت سر گرفت و سعی کرد حجابم را در آورد! سپس من را مورد تحقیر و توهین قرار داد! و به من گفت که من حق ندارم حجاب سرم کنم!

مریم در ادامه با بیان اینکه این نخستین باری نیست که در مدرسه به او هتک حرمت می‌شود گفت: مسلمانان آمریکا بدون هیچ دلیلی مورد حمله قرار می‌گیرند، بدون اینکه کاری کرده باشند. من از اینکه به مدرسه بروم یا در خیابان راه بروم وحشت دارم. مردم به من به چشم تهدید نگاه می‌کنند، من که کاری نکرده‌ام! این برخوردها علیه مسلمانان بی‌انصافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha