جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توطئه آمریکا در بحرین

حوزه/ آمریکا همواره مرکز اختلاف افکنی و تنش زایی در منطقه است تا از این طریق سیطره و نفوذ خود در منطقه و جهان را حفظ کند و این واقعیتی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا نیز از آن پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا همواره مرکز اختلاف افکنی و تنش زایی در منطقه است تا از این طریق سیطره و نفوذ خود در منطقه و جهان را حفظ کند و این واقعیتی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا نیز از آن پرده برداشت و از تمام کشورهایی که آمریکا در آنها نفوذ نظامی دارد خواست بخش زیادی از ثروت خود را به آمریکا اختصاص دهند تا از آنها حمایت کند.

الوفاء افزود: تمام رؤسای جمهور آمریکا به فکر خدمت به آمریکا واجرای سیاست هایی هستند که از سوی دستگاه اطلاعاتی و ارتش و مراکز پژوهش های استراتژیک آنها ترسیم می شود و هیچ رئیس جمهوری نمی تواند از این سیاست ها فاصله بگیرد و تجربه نیز همین واقعیت را ثابت کرده است.

جریان الوفاء در ادامه خواستار فهم واقعیت سیاست های آمریکا و حاکمان آمریکا شد تا بر این اساس ملت ها و مسئولان بتوانند درک درستی از اوضاع سیاسی منطقه داشته باشند و بتوانند به آمریکا به عنوان یک دشمن مقابله کنند و این در حالی است که آمریکا در منطقه و بحرین برنامه هایی دارد که از آنها دست برنخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha