جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فرزین

حوزه/ مدیر مدرسه علميه امام علی (ع) صدر خواجو اصفهان گفت: راهپیمایی اربعین، تعظیم شعائر الهی و جلوه ای از عظمت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) است لذا طلاب باید این فرصت را مغتنم بشمارند و از آن غفلت نکنند و همچون طبیبی به درمان بیماری های اخلاقی و اعتقادی بپردازند.

حجت الاسلام مهدی فرزین، در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در رابطه استفاده طلاب از همایش بزرگ پیاده روی اربعین به عنوان یک فرصت تبلیغی اظهار کرد: طلاب می توانند با استقرار در موکب های بین راه با پاسخگویی به سوالات و شبهات به فعالیت های تبلیغی بپردازند.

مدیر مدرسه علميه امام علی (ع) صدر خواجو اصفهان در ادامه افزود: یکی دیگر از روش های تبلیغی که طلاب می توانند به کار بگیرند شرکت در گروه های پیاده روی است که طلاب باید با برقراری ارتباط و رفاقت با گروه ها، فعالیت های تبلیغی و دینی را در این قالب انجام دهند.

وی در رابطه با روش حضور طلاب در گروه های مختلف تصریح کرد: طلاب باید هر چند کیلومتر وارد یک گروه بشوند و بدین ترتیب با گروه های مختلف و طیف های گوناگون ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام فرزین ادامه داد: راهپیمایی اربعین، تعظیم شعائر الهی و جلوه ای از عظمت حضرت سیدالشهدا علیه السلام است لکن طلاب باید این فرصت را مغتنم بشمارند و از آن غفلت نکنند و همچون طبیبی به درمان بیماری های اخلاقی و اعتقادی بپردازند.

مدیر مدرسه علميه امام علی (ع) صدر خواجو اصفهان تاکید کرد: البته خوب و لازم است که حوزه علمیه یک برنامه هدفمند را برای طلاب اجرا کند تا هریک با برنامه مشخص و آموزش لازم در محلی استقرار یابند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام فرزین در پایان ابراز کرد: افرادی که در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند دلهای آماده و مستعدی دارند که حتی اگر در انحراف و بیراهه باشند براحتی طلاب می توانند با برقراری ارتباط صحیح آن ها را اصلاح نمایند و این افراد را به فطرت پاک خود بازگردانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha