جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 استقبال علما و طلاب از نمایشگاه روحانیت در مسیر کربلا

حوزه/ عادل السودانی گفت: از زمان صدور فتوای جهاد کفایی آیت الله العظمی سیستانی تا کنون ۴۵ روحانی عراقی به شهادت رسیده و ۲۰۰ روحانی مجروح شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، هنوز مدت زمان زیادی از افتتاح نمایشگاه مجاهدت های روحانیت در مسیر پیاده روی اربعین نجف تا کربلا نمی گذرد که این نمایشگاه با استقبال توده های مردم، شیعیان و همچنین علما و طلاب مواجه شد.

دراین راستا حجت الاسلام و المسلمین سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی روز گذشته در جریان بازدید از ایستگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین علیه السلام از این نمایشگاه بازدید کرد.

سید حبل المتین از تلاش های شیخ السودانی مسئول نمایشگاه در برگزاری نمایشگاه مجاهدت های روحانیت تشکر کرد و این نمایشگاه را موجب نشان دادن قهرمانی ها و رشادت های طلاب و اساتید حوزه دانست.

از سوی دیگر گروهی از علما و اساتید حوزه علمیه نجف نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه، به مشاهده تصاویر و فیلم های این نمایشگاه پرداختند و به توضیحات شیخ عادل السودانی مسئول برگزاری نمایشگاه گوش دادند و با بخش هایی از رشادت ها و ایثار و فداکاری طلاب حوزه علمیه در میدان های جنگ با داعش آشنا شدند.

شیخ سودانی درباره رشادت های فرزندان حوزه و مرجعیت در میدان جهاد با تروریست ها گفت: تا کنون 45 مبلغ جهادی از زمان صدور فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی به شهادت رسیده اند و شمار زیادی از روحانیون نیز مجروح شده اند که تعداد آنها حدود 200 نفر می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha