جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ اخلاق کریمه حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی رفسنجانی حتی بعضی از مامورین و وابسته های رژیم طاغوت را شیفته خود می ساخت و آنان را از شرایطی که در آن قرار داشتند خجل و شرمسار می نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو خبرگان رهبری طی صدور پیامی ارتحال عالم ربانی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی یار دیرین امام و رهبری و عالم مجاهد امروز را تسلیت گفت.

تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در این پیام آورده است: ارتحال عالم ربّانی، روحانی مبارز و انقلابی، دوست باوفا و صمیمی، برادر همرزم و همسنگرم در تبعیدگاه سراوان بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

وی اظهار داشت: اینجانب مدتی در غربتِ تبعید، از روح آرام و صفای باطن و صبر و استقامت آن مرد خدا برخوردار بودم. اخلاق کریمه آن بزرگوار حتی بعضی از مامورین و وابسته های رژیم طاغوت را شیفته خود می ساخت و آنان را از شرایطی که در آن قرار داشتند خجل و شرمسار می نمود. مهرورزی و سخاوتمندی وی نسبت به مردم وفادار و فداکاری که برای ملاقات می آمدند بیادماندنی است.

تولیت مدرسه علمیه رضویه شیراز بیان کرد: اکنون این ضایعه مولمه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، نائب به حق آن حضرت، مقام معظّم رهبری و عموم خاندان و ارادتمندان و دوستان آن چهره ماندگار، تسلیت عرض نموده و رحمت و رضوان الهی را برای آن فقید سعید و صبر و اجر را برای بازماندگان از خداوند خواهانم.

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha