پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید نماینده مجلس  از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ولی الله بیاتی، رئیس شورای اسلامی قم با حضور در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از بخش های مختلف و خدمات ارائه شده به زائران حسینی دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد امیر آبادی فراهانی  درحاشیه بازدید از موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام گفت: وجود مواکب ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین لازم و ضروی است و باید به این مساله توجه جدی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت انبوهی از ایرانی ها در این مسیر پیاده روی می کنند و معمولا به دنبال مکانی هستند که هم از جهت امنیتی و هم اینکه آشنا و هموطن باشند لذا ترجیح می دهند شب را در مواکب ایرانی استراحت کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امسال جمعیت هموطنان ایرانی نسبت به سال گذشته برای زیارت اربعین بیشتر شده و لذا باید تدبیری برای برگشت زوار در نظر گرفته شود که در مسیر برگشت از نظر اطعام و اسکان با مشکل مواجه نشوند.

نماینده استان قم درمجلس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این موکب وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می باشد، زائرین بیشتری به این موکب مراجعه می کنند و این نشان از موفقیت برپایی این موکب است.

در ادامه بازدید، محمد جواد جهانگیرزاده، مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن تشریح خدمات ارائه شده گفت: روزانه  در سه وعده صبح، ظهر و شام 5000 نفر پذیرایی شده و تمامی مواد غذایی در داخل سردخانه نگه داری می شود و 6000 پتو نیز برای استراحت شبانه در اختیار زائرین قرار می گیرد.

وی افزود: 20 آشپز درآشپزخانه مشغول پخت غذا بوده و با رایزنی که با استانداری کربلا و نجف انجام شده انشعابات آب و مصرف آن با مشکل مواجه نشده و توانسته ایم خدمات خوبی ارائه نماییم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha