جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام‌جمعه موقت اهواز، گفت: اگر جان‌فشانی‌های جوانان غیور ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نبود هم‌اکنون حتی نامی از اسلام ناب در جهان به زبان ها نمی آمد، اما امروز به برکت خون پاک شهدای انقلاب، شاهد آن هستیم که بزرگ‌ترین اجتماع روی زمین در کربلا و برای زیارت امام حسین(ع) رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این‌که ریشه اقتدار روز افزون ایران در عرصه‌های مختلف، اقتدا به سیره و روش سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار داشت: خون پاک شهدای میهن اسلامی، پدیده‌ای را ایجاد کردند که امروزه ما شاهد شکوفایی غنچه‌های کوچک آن هستیم.

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین اجتماع انسانی کره زمین در قلب کربلاست، تصریح کرد: جریان انقلاب اسلامی به محوریت ایران به‌عنوان کشوری متمدن و در حال پیشرفت، چنان تحولی در قلوب ملت‌ها ایجاد کرده که جهانیان هم‌اکنون شاهد گوشه‌ای از آثار آن بوده و حرکت‌هایی نظیر همین کاروان‌های پیاده‌روی اربعین، نمونه‌ای از آن است.

امام‌جمعه موقت اهواز، تصریح کرد: اگر نبود آن جان‌فشانی‌های جوانان غیور ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، هم‌اکنون حتی نامی از اسلام ناب در جهان نبود، اما امروز به برکت خون پاک شهدای انقلاب، شاهد آن هستیم که بزرگ‌ترین اجتماع روی زمین در کربلا و برای زیارت امام حسین(ع) رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با بیان اینکه دنیا در آستانه تحولی شگرف و عظیم است، اظهار داشت: به‌راستی‌که جهان در آستانه عبور از پیچ تاریخی است؛ چراکه ایران شیعی از طرفی در حال ترویج معارف ناب اسلامی در سراسر جهان بوده و دشمنان نیز از سوی دیگر در تلاش برای منحرف کردن افکار و عقاید مردم با استفاده از امپراتوری‌های رسانه‌ای خود هستند.

وی در پایان با تأکید بر این‌که آینده از آن اسلام و مسلمانان واقعی است، گفت: آینده به جهانیان ثابت خواهد کرد، که اسلام، همواره پیروز میدان بوده و یقین کنید که آینده از آن جوانان ولایتمدار و پیرو راه حسین‌ابن‌علی(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha