جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:بسیج نیروی کارآمد نظام برای همه میدانها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین ترابی امروز در دیدار با بسیجیان بروجرد با اشاره به اینکه رسالت والای بسیج تربیت نیروی انسانی برای نظام جمهوری اسلامی است افزود:آینده نظام به عملکرد بسیج در تربیت نیروهای انسانی دارد و باید این رسالت را به خوبی برنامه ریزی نمود.

وی با اشاره به اینکه بسیج پشتوانه ای محکم برای نظام و انقلاب محسوب می شود تصریح کرد:بسیج همواره با حرکتهای سازنده و با بصیرت خود توانسته روحیه عدالت و پیشرفت را در کشور محقق سازد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بسیج نام گروه خاصی از مردم نیست و برای همه مسلمانان اهداف بسیجی یکسان است افزود:بسیج همواره در دفاع از احکام دین مبین اسلام و مکتب تشیع نقش ارزنده ای دارد و این رسالت را در همه حال بخوبی انجام خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بسیجیان و روحیه آنان را موجب ترس و وحشت دشمنان اسلام خواند و افزود:روحیه بسیجی و حس ایثار و شهادت طلبی بسیجیان همواره نقشه های استکبار را علیه نظام جمهوری اسلامی بی اثر گذاشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان با روحیه ولایت مداری برای تحقق اهداف جامعه اسلامی تلاش خود را در همه زمان ها به کار می گیرند افزود:مسئولان زمینه حضور اثرگذار بسیجیان را در تمام میدانهای خدمت به نظام فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha