جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه / رسانه های سعودی که پیشتاز فیلم های غیر اخلاقی ودروغ پردازی هستند امروز با پرروئی هر چه تمام در شرافت شریفترین انسان های روی زمین تشکیک میکنند و این را چیزی جزعقده گشائی شاهزاده های وهابی آل سعود از شکوه راهپیمائی عظیم اربعین نمی توان نامید .

سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»/ روزنامه "الشرق الاوسط" كه يكى از اساتيد ما هميشه آن را "الشر الاوسخ" (کثیف ترین شر) خطاب مي كرد یکی از صدها رسانه وابسته به آل سعود است و دفتر اصلى آن از دیرباز در پایتخت انگلیس، لندن است.

این روزنامه در روز یکشنبه گذشته در یک گزارش خبری اهانت آمیز به زنان جنوب عراق و به دلیل خشم شدید از کنگره عظیم اربعین حسینی ٬ سعی کرد اذهان عمومی را از این آیین بزرگ منحرف کند.

"الشرق الاوسط" در گزارشی درباره اربعین حسینی احمقانه مدعی شد که در این مناسبت، زنان و مردان به صورت نامشروعی با هم اختلاط می کنند و بر اثر آن هر ساله تعدادی از زنان عراقی به صورت غیر مشروع، باردار می شوند.

"الشرق الاوسط "همچنین مدعی شد که سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای دو روز قبل، نسبت به این اختلاط غیرضابطه مند بین مردم عراق و دیگر زائرانی که از کشورهای دیگر وارد عراق می شوند، هشدار داده است. این اقدام مذبوحانه "الشرق الاوسط " علاوه بر تکذیب شدید سازمان بهداشت جهانی خشم مردم عراق و مسئولان بلند پایه این کشور را در پی داشته است.

به راستی چه چیزی این رسانه سعودی را به نگارش این گزارش خبیثانه واداشته است؟!

اگر منابع تاریخی که آل سعود را از نسل یهود شبه جزیره عربی میداند یعنی از نسل همان اعرابی که بر اساس شریعت تحریف شده یهودیت "نکاح محارم" را مباح می دانستد چشم پوشی کنیم، گویا آل سعود و مریدانشان جدی جدی از عقده نداشتن شرف رنج میبرند.

ثابت کردن عقده های اینچنینی در آل سعود کار سختی نیست و این موضوع را می توان با استناد بر وضعیت داخلی و خارجی عربستان تشریح کرد:

1-  مسئله دستیابی زنان به حقوق اولیه اجتماعی و فردی در عربستان یکی از مسائلی است که سال‌ها است توجه رسانه‌های بین المللی را به خود جلب کرده است و در این کشور، زنان از رانندگی و مسافرت بدون حضور "ولی" محروم هستند و اینکه دو زوج جوان دست در دست هم در خیابان های عربستان قدم بزنند از گناهان کبیره به شمار میرود.

2-  این حالت افراط گونه در تفکیک جنسیتی که البته بر اساس گزارش ها فقط شامل شهروندان عادی میشود و شاهزادگان از این موضوع مستثنی هستند باعث به وجود امدن انحراف جنسی شدیدی در جامعه عربستان شده است که بر اساس گزارش روزنامه" الریاض" در شماره( 16927) که در تاریخ 28 اکتبر 2014 منتشر شده است نزدیک به 50% درصد از نوجوانان 14 ساله سعودی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و بخش بزرگی از این آزارها توسط محارم آنها صورت گرفته است.

3-پرونده قطور فسادهای جنسی شاهزادگان سعودی و عيش و نوش آنها در بهترين نقاط دنيا و در مجلل‌ترين ويلاها نیاز به ورود در جزئیات ندارد چرا که اخبار و گزارشهای تصویری آن، تمام رسانه های دنیا را پر کرده است.

 4- دیکتاتورهای عربستان کلکسیونی از تمام نمادهای فساد در قدرت هستند که بر اساس آمار رسمی هر کدام از آنها بیش از 30 همسر از ملیت های مختلف دارند که البته این عدد رسمی اعلام شده است و همسران زنگ تفریح و همایش ها و نشست های بین المللی در این آمار نمی گنجند. مرحوم "حسنین الهیکل" اندیشمند مشهور مصری بعد از دیدارش با پادشاه مقبور عربستان اظهار داشته بود : "در دیدارم با "ملک عبدالله" او فقط  یک سؤال از من پرسید و آن هم این بود که رابطه ات با زنان در سنّ 80 سالگی چه طور است؟".

الهیکل در ادامه گفته بود: "مطبوعات سعودی روز بعد نوشتند که ما در آن دیدار درباره مسائل مهم منطقه‏ ای و بین‏ المللی گفت وگو کردیم!".

5-اگر به آمار بازدید از سایت‌های غیراخلاقی در کشورهای اسلامی و جمعیت دوجنسه ها در دنیا و حرکت جوامع  به سوی پدیدۀ کفر و الحاد سری بزنیم مملکت خادم الحرمین در راس همه است.

6-مفتیان وهابی آل سعود سردمدار فتواهای منحرف جنسی هستند که "جهاد النکاح" وخوردن شیر از همکار زن برای محرم شدن و...از بارزترین آنهاست.

7-رسانه های سعودی یکی از فاسدترین رسانه های جهان عرب به شمار میروند و شبکه های مورد حمایت عربستان خصوصا در مصر و لبنان مانند شبکه های (روتانا و مجموعه شبکه های ام بی سی) در سالهای اخیر نقش به سزائی در گسترش فساد ومشکلات اخلاقی در کشورهای عربی ایفا کرده اند.

با همه اینها رسانه های آل سعود امروز ادعا میکنند که نگران مردم (عراق، سوريه، لبنان، اردن، مصر ويمن) هستند؛ در حالی که همه شاخص ها نشان از تلاش دیوانه وارعربستان برای آلوده کردن و نابودی تمام و کمال زیرساخت های اخلاقی و اجتماعی در این کشورها دارد و در همه جنگ ها و بحران هائی که در چند دهه گذشته در منطقه به رهبری امریکا شعله ور شده و عربستان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق دلارهای نفتی در آن نقش داشته است؛ هدف قرار دادن جوانان و زیر ساخت های اخلاقی و اجتماعی کشورهای قربانی یکی از مسلمات ثابت شده است. تا جائی که حتی پیرمردهای سعودی  به دخترکان آواره سوری هم رحم نکردند و آنها را به کمتر از 500 دلار معامله کردند که اردوگاه "زعتری" اردن به عنوان نمونه شاهد این فجایع است! 

رسانه های سعودی که پیشتاز برنامه ها و فیلم های غیر اخلاقی ودروغ پردازی هستند امروز با پرروئی هر چه تمام در شرافت شریفترین انسان های روی زمین تشکیک می کنند و این را چیزی جز عقده گشائی شاهزاده های وهابی آل سعود نوادگان امویون و فرزندان "واقعه حَرّه" از شکوه راهپیمائی عظیم اربعین فرزندان عاشورا و حسین بن علی علیه السلام نمیتوان نامید .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha