چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج

حوزه/ مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم، حرکت بر مدار خط امام حسین (ع) را بالاترین افتخار بسیج عنوان کرد.

ابراهیم سانی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اقدام تاریخی و پربرکت حضرت امام (ره) در تاسیس شجره طیبه بسیج از  اقداماتی است که تا سالیان سال شاهد ثمرات و دستاوردهای آن خواهیم بود، کما این که در طول سی و هفت سال گذشته نیز برکات آن را به عینه دیدیم.

وی با اشاره به این که افتخار و هویت بسیج به ولایت مداری به خصوص حرکت در مسیر و خط سیدالشهدا(ع) است، گفت: بسیجیان دریادل و بصیر با تأسی به سیره و گفتار نورانی حضرات معصومین (ع) به خصوص امام حسین(ع) به پاسداری از حریم شریعت و انقلاب و نظام اسلامی اهتمام ویژه دارند و بی شک مهم ترین شاخصه بسیجی بودن همانا حرکت در مسیر سرخ حسینی و استقامت و ثبات قدم در این راستاست.

سانی خانی همچنین با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار جمع کثیری از بسیجیان افزود: همان طور که معظم له نیز فرمودند دشمن برای ایجاد انحراف و نفوذ در سازمان بسیج برنامه و طرح های پیچیده دارد و راهکار مقابله با آن همانا بصیرت افزایی و معنویت افزایی بسیجیان است و این که همواره دل و جانمان با ولی فقیه باشد.

وی تاکید کرد: از جمله رسالت های اصلی بسیج و سپاه که بارها در کلام نورانی امام و رهبری نیز مورد تاکید و توجه قرار گرفته ، بحث تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه است.

وی افزود : ایثار ، از خودگذشتگی و جان برکفی برای حفظ نظام مقدس اسلامی و اصول و مبانی آن، آرمان بزرگی است که بسیجیان سلحشور با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را هدف اصلی خود قرار داده اند و در این راه ، با الگوگیری از امام حسین(ع) حاضرند دست به همه گونه فداکاری بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha