پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیات شبیری زنجانی و موسوی اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله شبیری زنجانی با ابراز تاسف از ارتحال یار و رفیق دیرین خود گفتند:حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از نظر ذکاء و قوت فکر و سرعت انتقال جزء انسانهای درجه یکی بودند که من تاکنون دیده‌ام و ۷۲ سال قمری است با ایشان رفاقت دارم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله شبیری زنجانی با ابراز تأسف از ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفتند: ایشان از کسانی بودند که  مورد توجه مرحوم آقای خوئی بوده و سالی که آقای بروجردی وارد قم شدند، ایشان هم به قم آمدند؛  من 72 سال قمری است با ایشان رفاقت دارم.

این مرجع تقلید بیان داشتند: کسانی که با ایشان تماس داشتند همه بر قدرت استعدادشان صحه می‌گذاشتند؛ ایشان از نظر ذکاء و قوت فکر و سرعت انتقال جزء انسانهای درجه یکی بودند که من تاکنون دیده‌ام.

معظم له خاطرنشان کردند: با افرادی زیادی که بحث می‌کردم، بحث‌های آنها برایم قابل استفاده نبود، اما ایشان از نوادری بود که من از بحث‌هایش استفاده می‌کردم.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را دارای عواطف قوی دانستند و گفتند: همین عواطف قوی و احساساتی که داشتند باعث می‌شد در برخی مواقع اعلام نظر کنند. در خیلی از حوادثی که اتفاق می افتاد ایشان اعلام موضع می کرد و ساکت نبود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha