پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از چهره‌های وفادار به امام راحل در دوران سخت مبارزات و یار صمیمی انقلاب و رهبری معظم بودند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی  را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر عروج ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله موسوی اردبیلی اندوه و ماتم سنگینی را بر دل‌های دوستان و ارادتمندان خود نشاند.

این عالم نستوه و خستگی‌ناپذیر در طول عمر پربرکت خویش در مسیر انقلاب منشأ خدمات شایسته و اثرگذار بود و سوابق مبارزاتی و انقلابی آن شخصیت بزرگوار سرشار از مجاهدت عالمانه در راه تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی است.

بی‌تردید ایشان از چهره‌های وفادار به امام راحل در دوران سخت مبارزات و یار صمیمی انقلاب و رهبری معظم بودند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

اینجانب به پیشگاه حضرت‌بقية الله و ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری مراجع بزرگوار عظام تقلید، شاگردان و دوستداران ایشان به ويژه بیت مکرم و فرزندان ارجمندشان تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات آن مرجع شریف و صبر و اجر فراوان برای همه بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha