چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تاج الدین الهلالی

حوزه/ الشرق الاوسط قبیح ترین جنایت اهانت آمیز را در تاریخ بشریت مرتکب شد، جنایتی که تمام ادیان آسمانی و قوانین بین المللی آن را حرام و ممنوع می داند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی اهانت روزنامه الشرق الاوسط به مردم عراق و عزاداران اربعین حسینی شیخ تاج الدین الهلالی از علمای مصر و مدیر مسئول دارالصحوة و مجله الوسطیة در اعتراض به این روزنامه چنین نوشت:

روزنامه عبری الشرق الاوسط در روز یکشنبه گذشته 20 نوامبر 2016 مطلبی را منتشر کرد که باعث شد وجدان جهان اسلام و بلکه تمام جهان بلرزد و شرافت عربی در محکوم کردن و مخالفت با آن از سر خشم فریاد برآورد.

این روزنامه در گزارش حقیرانه خود از "هشدارهای بین المللی درمورد بارداری غیر مشروع در کربلا" خبر داد و بزرگ ترین و تنها دلیل آنها هم گزارش سازمان بهداشت جهانی بود که این سازمان بلافاصله این گزارش و انتساب آن به خود را تکذیب کرد و افزود: این گزارش فاقد صحت است و این سازمان با آوردن نام خود در یک گزارش ساختگی و دروغین مخالف است و شدیدترین عبارت های توبیخ و محکومیت را درباره جاعلان این گزارش به کار برد.

البته روزنامه الشرق الاوسط حق دارد نظر و دیدگاه خود را درباره تحولات عراق و درگیری ها و دست اندازی قدرت های منطقه ای و بین المللی در این کشور و همچنین تمایل برخی کشور ها به تجزیه نژادی و مذهبی عراق اعلام کند و البته تمام این نظرها باید به صورت حرفه ای و تحلیل هایی فکری و بر اساس ارزش ها و اصول و مبانی رسانه ای صورت بگیرد. اما اینکه این روزنامه بخواهد محلی برای تخلیه استفراغ ناصبی ها و پایگاهی برای برهم زدن وحدت ملی و کلید شرارت و فتنه مذهبی باشد، این نهایت سقوط حرفه ای برای یک رسانه به اعماق بی اخلاقی است و چرا این گونه نباشد که الشرق الاوسط قبیح ترین جنایت اهانت آمیز را در تاریخ بشریت مرتکب شد، جنایتی که تمام ادیان آسمانی و قوانین بین المللی آن را حرام و ممنوع می داند و اجازه نمی دهد کسی با بی ادبی به بزرگ ترین تجمع دینی اسلامی در یکی از مقدس ترین اماکن زمین که مرقد بهترین پاکان زمین است و میلیون ها زن و مرد مؤمن در این مکان مراسم زیارت اربعین شهادت نوه پیامبر و پیشوای انقلابیون و آزادگان ابا عبدالله الحسین علیه السلام را برپا می کنند، تهمت بزند و به شرافت و ناموس این جمعیت اهانت کند.

آیا در چنین فضایی معنوی و عرفانی می شود چنین گناهی انجام داد و تصور کرد؟! آیا شما نشنیده اید که خداوند متعال می فرماید: «والذین یؤذون المؤمنین و المؤمنات بغیر مااکتسبوا فقد احتملوا بهتانا و إثما مبینا».(کسانی که مردان و زنان مؤمن را بی آنکه گناهی مرتکب شده باشند آزار می رسانند و به آنها تهمت زده تا آزار خود را روا بشمارند، پس بار بهتان و گناه آشکاری بر دوش می کشند) و می فرماید: «إن الذین یحبون أن تشیع الفاحشة فی الذین آمنوا لهم عذاب ألیم فی الدنیا و الآخرة».(کسانی که دوست دارند بدنامی در حق مؤمنان شایع گردد، در دنیا و آخرت عذابی دردناک دارند).

آیا سخن پیامبر(ص) و هشدار و نهی ایشان درباره تهمت زنا را نشنیده اید که فرموده این تهمت از بزرگ ترین گناهان کبیره و موجبات خشم خداوند پس از شرک است؟ پس چگونه چنین تهمتی را به جمع مردان و زنان مؤمن نسبت دادید؟

به احتمال زیاد انتشار این سموم آن هم در این زمان مشخص با این هدف بوده که عقده ها و کینه های درونی خود را تخلیه کنید و با شیاطینِ داعشیِ هم کیش خود همدردی کرده باشید؛ همان هایی که این روزها به دست سربازان و رزمندگان شجاع عراقی به درک واصل می شوند و امروز سربازان عراق به نیابت از امت عربی و اسلامی و تمام بشریت، زمین را از لوث وجود داعش پاک می کنند و از بشریت در برابر این "ایدز تکفیری" محافظت می کنند و ما به جای اینکه به این مردم درود بفرستیم و از آنها تشکر کنیم و قدر آنها را بدانیم روزنامه شما به نیابت از داعش و اربابان آمریکایی صهیونیستی شما به آنها زشت ترین اتهام ها را نسبت می دهند.

گزارش شما باعث خواهد شد به زودی خشم خدا بر شما نازل شود همان طور که آزادگان و شرافتمندانی که به شرافت و ناموس آنها اهانت شده شما را نخواهند بخشید.

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

تاج الدین الهلالی

مدیر مسئول دارالصحوة و مجله الوسطیة

قاهره

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha