جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر هوایی اربعین در کربلا

حوزه/ مسئول پيگيری اسکان و پذیرایی ستاد اربعين استان یزد از خرید زمین در کربلای معلی جهت ساخت حسینیه و زائر سرای استان یزد توسط این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ مسئول پيگيری اسکان و پذیرایی ستاد اربعين استان یزد از خرید زمین در کربلای معلی جهت ساخت حسینیه و زائر سرای استان یزد توسط این ستاد خبر داد و گفت: جهت فراهم آوردن امکانات بهتر برای زوار اربعین در سال های آتی اقدام به خرید زمین در 1500متری حرم حضرت عباس (ع) به متراژ 2350مترمربع کردیم که امیدواریم بتوانیم  با همراهی خیرین و مردم حسینی حسینیه ایران تا سال آینده در این محل حسینیه و زائرسرای یزدی ها را احداث کنیم.

سيد محمود حسينی افزود: در اریعین امسال هیئت رزمندگان اسلام و سپاه الغدیراستان یزد با برپایی 15 موکب و یک محل اسکان  در کربلا روزانه پذیرای بیش از 2هزار نفر از زائران حسینی از سراسر کشور بوده است.

مسئول اجرایی هيئت رزمندگان اسلام استان یزد ضمن بیان این مطلب که در هرسه وعده  بین زائران غذا توزیع شده است اضافه کرد: تلاش کردیم در کنار تامین احتیاجات مادی زوار با برپایی نماز جماعت در هر سه وقت شرعی و برنامه های عزاداری و سینه زنی نیازهای روحی آنان را نیز پاسخ گو باشیم.

 

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha