جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه پلدختر گفت:دانشجویان بسیجی باید همانند طلاب حوزه های علمیه در جهت تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و اهل بیت (ع ) با عزم جهادی قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امروز در جمع دانشجویان بسیجی در محل حسینیه سپاه پلدختر با اشاره به اینکه امروز حاکمیت ملی با اقتدار بسیج برقرار است افزود:دانشجویان بسیجی باید با قرار دادن محور وحدت در فعالیت های خود تلاش کنند که تاریخ ساز باشند نه اینکه دنباله رو جریانهای سیاسی باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی و شناخت ابعاد نفوذ دشمن ، از مهمترین وظایف دانشجویان بسیجی است تصریح کرد:دشمن با نفوذ خود سعی دارد ماهیت ها و باورهای اخلاقی انقلابی را در بین آحاد جامعه کمرنگ نماید که باید با بصیرت و دشمن شناسی در مقابله با نقشه های فرهنگی دشمن قدم برداشت.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه کسب بصیرت سیاسی و درک از مسائل روز جامعه باید با مطالعه و تحلیل درست همراه باشد خاطر نشان کرد:بسیجیان باید با تحکیم تفکر بسیجی در جامعه توسعه دینی و فرهنگی را ارتقاء بخشند.

حجت الاسلام سوری در پایان با اشاره به اینکه تقویت معنویت ضامن اصلاح اخلاق و امنیت جامعه است افزود:دانشجویان بسیجی خود همانند طلاب حوزه های علمیه هستند و باید با عزم ملی و روحیه جهادی در جهت تعمیق باورهای دینی و انقلابی در جامعه رسالت خود را انجام دهند و همواره در برابر همه شبهات انحرافی با بصیرت و دشمن شناسی قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha