جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد حسین پاکراه

حوزه/کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی با اشاره به ضرورت آمادگی و بصیرت بسیجیان در برابر دشمنان، گفت: شناخت دشمن یکی از شاخصه های اصلی بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسین پاکراه در همایش طلاب بسیجی، در روز قشر بسیج طلاب و روحانیون که ظهر امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: طلاب و روحانیون در تمامی عرصه های جامعه نقش هدایتگری دارند و به عنوان مدافعان اصلی انقلاب به شمار می روند.

این محقق حوزوی اظهار داشت: طلاب و روحانیون بار سنگینی که همان انتقال احکام و معارف الهی به مردم است را بر دوش دارند و باید با جدیت و توان بالا این رسالت را به انجام برسانند.

وی خاطر نشان کرد: طلاب در ابتدا باید مهذب باشند چرا که اگر در ابتدا خودسازی را از خود شروع کنند قطعأ می توانند در خدمت اسلام باشند و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام گام هایی سازنده بردارند.

حجت الاسلام پاکراه ابراز داشت: شناخت دشمن یکی از شاخصه های اصلی بسیج است لذا بسیجیان با هوشیاری و بصیرت بالا همواره امادگی رویارویی با هجمه های دشمنان را داشته باشند.

این کارشناس حوزوی در ادامه افزود: طلاب بسیجی با حضور در جمع دیگر بسیجیان و با تشکیل حلقه های صالحین بعد اعتقادی و علمی جوانان را تقویت کنند.

وی بیان داشت: بسیجیان باید در مسیر ولایت قدم بردارند و روحانیت می تواند این مهم را به خوبی انجام دهد و با نظارت و هدایت بسیجیان منویات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی سازند.

حجت الاسلام پاکراه در پایان گفت: طلاب بسیجی باید با قرآن و اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند چرا که قرآن و اهل بین سازنده بوده و ولایتمداری را به جامعه می آموزند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha