جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
/

حوزه/ یک استاد دانشگاه تخریب و بدنام کردن چهره های انقلابی کشور ایران را دستور کار جدید آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مهدی طالب‌العلم از اساتید دانشگاه، در نشست سیاسی با موضوع «حفظ روحیه انقلابی گری» که در محل مدرسه علمیه خواهران حکیمیه(س) سپاهانشهر اصفهان و با حضور اساتید، کادر و طلاب این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: روحیه انقلابی گری، یعنی شجاعت ایده آل و فعال بودن در جامعه اسلامی و بر این اساس نباید در این مسیر تردیدی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه اسلامی گفت: اگر در جامعه روحیه‌ی انقلابی گری تقویت و ترویج نشود، تسلیم شدن در برابر استکبار و آمریکا را شاهد خواهیم بود.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: امروز، آمریکا و استکبار به این نتیجه رسیده اند، تا زمانی که مردم ایران روحیه انقلابی و اعتقاد به شکست ناپذیری دارند، نمی توانند بر آنها تسلط پیدا کنند.

طالب‌العلم هدف آمریکا از تسلط بر ایران را سلطه بر خاورمیانه و سپس تسلط بر کل دنیا عنوان کرد و گفت: آمریکا با برنامه ریزی روی چهره های انقلابی، قصد تخریب و بد نام نمودن آن ها را دارد و به همین دلیل باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha