چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله موسوی‌اردبیلی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم ترحیم و بزرگداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امشب با حضور مراجع،علما، جمعی از مسئولین کشوری و استانی و مردم ولایتمدار در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، وحید خراسانی، زنجانی، نوری همدانی و جوادی آملی، حضرت آیت الله علوی گرگانی،‌آیات اعرافی، امینی، یزدی،مؤمن، مصباح یزدی، مقتدایی، نمازی امام جمعه کاشان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادقی استاندار قم حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد سخنران این مراسم در سخنانی گفت: حضرت آیت الله موسوی اردبیلی انسان فرهنگی و بلندنظری بود و وقتی از قوه قضائیه به قم آمدند خدمات بزرگی را انجام دادند که یکی از این خدمات تأسیس دانشگاه مفید است.
وی تصریح کرد: این مرجع تقلید از روزهای اول انقلاب یار و همراه امام(ره) بود و با توجه به اطمینانی که امام(ره) به ایشان داشتند مسئولیت‌هایی را به ایشان واگذار کردند.
انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • استادموسوی تنکابنی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    انا لله وانا الیه راجعون ضایعه در گذشت عالم ربانی،حضرت آیت الله العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، موجب تاسف و تاثرگردیده است،این ضایعه مولمه را به ساحت ولی الله اعظم عج و رهبرحکیم انقلاب، مراجع بزرگوار تقلید شیعه،علماء بزرگ و شاگردان آن فقید سعید، وبیت معظم له تسلیت عرض نموده، علو مقام آن مرحوم، بقای بازماندگان و صبر و اجر برای آنان را از درگاه احدیت مسألت دارم. قم المقدّسه، سیدمحمد صالح الموسوی الجنتی_ 24 صفر1438ق