پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/عضو خبرگان رهبری در جمع مبلغان دهه آخر صفر، داشتن روحیه بسیجی و انقلابی را راهکار برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در همایش مبلغان رضوی در تالار آینه حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بیان داشت: راهکار برون رفت بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی داشتن روحیه بسیجی و انقلابی بودن است.
وی حضور در پایگاه های استقبال از زائرین پیاده علی بن موسی الرضا(ع) را جلوه روحیه بسیجی در افراد دانست.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان خطاب به مبلغان رضوی گفت: زائرانی که مسیر پیاده روی را برای زیارت اهل بیت(ع) در نظر می گیرند، ظرفیت سازی عظیمی برای اسلام انجام می دهند.
وی با اشاره به اینکه 300 پایگاه درون و برون شهری از زائران امام هشتم(ع) در دهه آخر صفر پذیرایی خواهد کرد، گفت: فراگیری احکام و شخصیت امام رضا(ع) به عنوان سیره رضوی از بیان دین شناسان و فریختگان حوزه های علمیه که خود دانش آموخته امام رضا(ع) هستند نتایج بهتری را در پیش خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ابراز داشت: با این کار، نفس ظرفیت سازی توام با فراگیری احکام و عقاید و برخورداری از روحیه انقلابی پر معناتر خواهد شد.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امروز کشور با حضور در عرصه های فرهنگی بدون روحیه بسیجی موفق نخواهد بود، ادامه داد: در هر عرصه و مسئولیتی که توفیق داشتیم، یک مدیر و مسئول با روحیه بسیجی پای کار بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان خطاب به روحانیان و مبلغان تاکید کرد: با دانش، بینش و انگیزه ای که به برکت هم جواری با امام رضا(ع) و سربازی امام زمان(عج) آموختید و با روحیه بسیجی و انقلابی به استقبال از زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) بروید تا از وجود شما بهره مند شوند.
این مراسم به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha