جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی در دیدار با خانواده شهدای روحانی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، خانواده های معظم شهدا را اسوه های حقیقی انقلاب اسلامی دانستند.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در حاشیه دیدار با خانواده  شهدا  که به مناسبت  گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، در خصوص دیدار با خانواده های معظم شهدای طلبه گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا از شریف ترین،  بهترین و واجب ترین کارهایی است که همه مردم باید انجام دهند و اگر بنده فرصت کافی داشتم هر شب این کار نیک را انجام می دادم.

وی افزود:  در هفته بسیج این توفیق یار شد که از سه خانواده شهید منتسب به روحانیت دیدار و با این اسوه های شجاعت و علم و شهامت آشنا شویم.

عضو جامعه مدرسین  افزود: باید به خود و حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی ببالیم که در بستر آن شهدایی چون شهید حسن زاده رشد کردند که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) با این سن وموقعیت شغلی بیرونی دست از همه مادیات و دنیایی که برای ایشان به حلال آماده شده بود برداشتند و با تهذیب نفس کامل، شهادت را برگزیدند.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: این شهدا برای دفاع از ارزش ها و اندیشه متعالی اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی و کشور خود دست از تعلقات دنیا برداشته و به جهاد پرداختند؛ این زندگی پربار برای همه ما آموزنده است و باید با دیدار ازخانواده های معظم آنها، با این اسوه های علم و ایثار و شهادت آشنا شد.

آیت الله اعرافی یادآورشد: خانواده های معظم شهدا و خانواده های شهدای طلبه اسوه های اصلی انقلاب ما هستند و باید قدردان این الگو و سبک زندگی متعالی باشیم و آن را در جامعه نشر دهیم تا جامعه از این اسوه های الهی الگو بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha