جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها و زورگویی ها یکی از نتایج آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه قزوین به مناسبت هفته بسیج که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بیان داشت: هفته  بسیج بهانه ای است برای یادآوری رشادت های شیر مردان مدرسه عشق و پایداری، آنان که جانشان را با کمترین ادعا در این راه مقدس هدیه کردند واجازه ندادند دشمنان این نظام اسلامی وجبی از این خاک مقدس را در تصرف خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که هفته بسیج یادآور رشادت ها و مجاهدت های بسیجیان در طول سالیان انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: هفته بسیج هفته بزرگداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی است که  یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خداست.

 حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام بر آمده از خون شهدا اشاره کرد و افزود: دشمنان به لطف الهی هیچ‌گاه  نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به یادآوری رشادتها و شجاعت رزمندگان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: هفته بسیج  یادآور رشادت ها، حماسه آفرینی ها، ایثار  و شجاعت های دلیرانه ملت ایران و فرزندان این سرزمین در دوران هشت ساله ای است که ملت بزرگ ما در برابر تجاوز همه جانبه بلوک غرب و شرق ایستاد.

مکتب دفاعی اسلام یادگار رزمندگان ایران

وی ادامه داد: بدون تردید دفاع مقدس تنها نبرد نظامی میان فرزندان ایران و ارتش متجاوزی که از سوی شرق و غرب عالم حمایت می شد، نبود، بلکه دفاع مقدس توانست در لوای ایثارگری ها، شجاعت ها یک مکتب دفاعی جدید به نام مکتب دفاعی اسلام خلق کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها و زورگویی ها یکی از نتایج آن است.

وی با بیان اینکه اکنون بسیج این شجره طیبه به تکیه گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی، اقتدار و صلابت بسیجیان باعث شده تا ایران اسلامی در عرصه های علمی،فرهنگی، سیاسی، سازندگی وهمچون دوران دفاع مقدس بدرخشد، عنوان داشت:  این نهال تناور که شاخ و برگ آن نشان در گمنامی و بی نشانی دارد نیازمند تبیین و روزآمد شدن در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، دشمن شناسی و بصیرت را از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی دانست و تاکید کرد: امروز بسیجیان ما باید این شاخصه های اصلی را بیش از همیشه مدنظر و اولویت تمام برنامه ها قرار دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha