جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نرم افزار مهدویت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از شرکت طلاب این مدرسه در دوره های مهدویت خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که کلاس مبانی نظری مهدویت بصورت هفتگی در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهرستان با تدریس اساتید حوزه برگزار می شود، گفت: در این کلاس طلاب سلسله وار، مبانی نظری مهدویت را آموزش می بینند و در تبلیغ خود این مبانی را بکار می گیرند.

وی  همچنین از برگزاری کلاسهای قرائت،روانخوانی و حفظ قرآن کریم خبر داد و تصریح کرد: این کلاس ها نیز در طول هفته برای پایه های ۱ و ۲ حوزه تشکیل می شود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه توجه به آموزش علوم قرآنی به عنوان دروس ویژه تبلیغ در بین طلاب می تواند مبلغانی مهذب و کارآمد تربیت نماید خاطر نشان کرد:مدیران ،اساتید و کادر علمی آموزشی مدارس باید نسبت به افزایش آموزش برنامه های قرآنی در بین طلاب همت ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان داشت: استفاده از آیات و روایات قرآنی بصورت کاربردی می تواند در اثرگذاری تبلیغ جایگاهی ویژه داشته باشد چرا که اساس تبلیغ دین مبین اسلام بر مبنای آیات و روایات قرآنی است.

وی تاکید کرد:دلسوزان و مدرسان حوزه با اخلاص و همت در تربیت مبلغانی مهذب و توانمند برای گسترش فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع ) در جامعه عزم جهادی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه طلاب نیز باید قدر و منزلت طلبگی را حفظ نمایند تصریح کرد:طلاب جوان از هر فرصتی برای اشاعه و گسترش آموزه های اخلاقی در جامعه بهره گیرند و خود را به دانش و علم روز مجهز کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha