چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری نشست بررسی سبک زندگی اسلامی در سیره رضوی، همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت امام هشتم در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه روزهای پایانی ماه صفر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، نشست بررسی سبک زندگی اسلامی در سیره رضوی ویژه 50 نفر از طلاب مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز روز سه شنبه 9 آذرماه جاری ساعت 10 صبح در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: چنین نشست هایی به منظور آشنایی محصلین این مدرسه با چگونگی زندگی ائمه اطهار(ع) در مناسبت های مختلف سال اعم از شهادت ها و ولادت برگزار می شود.

حجت الاسلام الهی صدر شیرازی ادامه داد: امروزه روحانیون ما باید برای دست یابی به اهداف و معیارهای خود، به زندگانی بزرگانی مثل حضرت امام رضا(ع) مراجعه کنند و پس از استخراج مطالب و به دست آوردن الگوهای مناسب، آن را در زندگی خود پیاده کرده و پس از گرفتن رنگ و بوی این الگوها در خانواده خود، آن را به جامعه تزریق نمایند.

مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام این نشست، از سوی اساتید این حوزه کارگاه مشاوره فردی و گروهی اعتقادی نیز برگزار خواهد شد.

 

 انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha