پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: حضرت آیت الله موسوی اردبیلی علاوه بر قبول مسئولیت سنگین مرجعیت، با انجام کارهای علمی همچون تاسیس دبیرستان ها و دانشگاه مفید، گام های ارزشمندی را در تربیت طلاب و نسل جوان برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تسلیت  ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(ره)،  گفت : ایشان با تمام توان درعرصه های مختلف انقلاب حضوری فعال و چشمگیر داشتند .

مدیرحوزه علمیه کاشان، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را از شاگردان همراه و هفکر امام خمینی (ره ) خواند و افزود: ایشان از چهره های خدومی بود که در سخت ترین شرایط  بعد از شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن ازیارانش، مسئولیت سنگین  قوه  قضاییه را پذیرفت.

وی با اشاره به خدمات ماندگار این مجتهد عالیقدر در تمام عرصه های علمی و فقهی کشور، افزود: حضرت  آیت الله موسوی اردبیلی علاوه بر قبول مسئولیت سنگین مرجعیت، با انجام کارهای علمی همچون تاسیس دبیرستان ها و دانشگاه مفید، گام های ارزشمندی را در تربیت طلاب و نسل جوان برداشتند.

مدیرحوزه علمیه کاشان همچنین ازبرگزاری مراسم گرامی داشت ارتحال این عالم بزرگوار درشهرستان دارالمومنین کاشان خبرداد  وگفت:  بزودی آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در این زمینه  اطلاعیه ای صادر خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha