سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر ضرورت پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تاکید کرد و خواستار بصیرت افزایی برای مقابله با نفاق و دو رویی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل، معاونین و برنامه سازان صدا وسیمای مرکز قزوین که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه هر کس مسلمان و مومن باشد بسیجی است، گفت: عمل به دستورات دینی و رعایت موازین اسلامی از مهمترین شاخصه های یک نیروی بسیجی است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین در ادامه سخنانش  بر ضرورت پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تاکید کرد و خواستار بصیرت افزایی برای مقابله با نفاق و دو رویی در جامعه شد.

وی ضمن قدردانی از حضور برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین در کربلای معلی و پوشش رسانه ای رویداد تاریخی اربعین، اظهارداشت: ارتقاء کیفیت محتوای برنامه های صدا و سیما می تواند  در جذب هرچه بیشتر مخاطبان و غنای برنامه ها موثر باشد.

امام جمعه قزوین، به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم باشکوه اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و معنوی ملت ایران در این مراسم اربعین حسینی بی نظیر و فراموش نشدنی بود و خوشبختانه صدا وسیمای مرکز قزوین در این مدت توانست نه تنها برای استان ،بلکه برای سایر استانهای دیگر از حال وهوای مراسم اربعین و کربلای معلی برنامه های خوبی ارسال و به تصویر  کشید که جای قدردانی است.

در ابتدای این دیدار، معصومی فر مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین هم گفت: همکاران اعزامی صدا و سیمای مرکز قزوین به کربلا در طول یک هفته ۱۵۵ ارتباط زنده با شبکه های استانی و ملی به مدت ۲۶۰۰ دقیقه برقرار کردند که این میزان فعالیت در مدت کوتاه جز با عشق به سالار شهیدان کربلا امکان پذیر نبود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha