چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نهادینه کردن سیره عملی امام رضا (ع) در جامعه اسلامی امروز ضروری است.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: نهادینه سازی سیره عملی امام رضا(ع) در جامعه اسلامی امروز، باید مورد توجه همه قرار گیرد چرا که پیروی از منش و کردار ائمه اطهار (ع) عامل سعادت انسان ها است.

وی با بیان اینکه سیره عملی امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) الگویی برای رستگاری جامعه بشری است، افزود: همه باید معرفت و شناخت از زندگانی امام رضا (ع) داشته باشیم و اندیشه ها و منویات امام رضا (ع) را در جامعه ترویج و پیاده کنیم.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه کلام و شیوه زندگی امام هشتم (ع) نمونه بارز سبک زندگی اسلامی است، گفت: اجرا و پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه با مطالعه سیره زندگانی این امام همام محقق می شود.

وی با اشاره به عشق و ارادت فراوان مردم به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: مهر و محبت امام رضا(ع) در قلب مردم تا حدی است که عاشقان حضرتش از هر رنگ چهره، مذهب، قومیت و ملیت به زیارتش می شتابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام 61 هزار زائر این استان به مشهد مقدس در ایام عزاداری دهه آخر صفر گفت: این تعداد زائر در قالب کاروان‌های پیاده و سواره به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 17 هزار نفر از این زائران با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف شدند، خاطرنشان کرد: مابقی زائران نیز با ناوگان حمل و نقل عمومی و با استفاده از اتوبوس و مینی بوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: این زائران در قالب کاروان‌های مردمی، هیئت های مذهبی و دسته‌های عزاداری به مشهد مقدس اعزام شده و  این اداره کل نیز اقدامات لازم را به‌منظور تأمین عالم و روحانی این کاروان‌ها بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha