جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ربیع الاول، ماه ذخایر بركات خداوند و ماه شادی اهل بیت(ع) و سرچشمه رحمت و عطوفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، با تبریک ماه ربیع الاول، گفت:  بهارماه‏ ها، ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان آشکار می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: ربیع الاول، ماه شادی اهل بیت(ع) و سرچشمه رحمت و عطوفت بوده و رسول مهربانی (ص) فرموده که هر کس حلول ماه ربیع را به دیگران مژده دهد، من بهشت را به او مژده خواهم داد.

وی تصریح کرد: سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، خاص ترین رویداد دراین ماه محسوب شده و آثار رحمت خداوند نیز در این ماه به همه  انسانها رسیده است.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: به طور یقین یکی از مناسبت های ویژه ماه ربیع الاول میلاد حضرت رسول اکرم (ص) است که  به عنوان نخستین رحمت الهی  وکسی تاکنون رحمتی مانند ایشان برای انسان عرضه نشده است را می توان برشمرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خواندن زیارت پیامبر اکرم (ص) و زیارت امیر امیر المومنین (ع) در این روزسفارش شده و اعمال آن به صورت کامل در مفاتیح الجنان بیان شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha