پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد

حوزه/معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: همزمان با ۱۷ ربیع الاول، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب آذربایجان غربی برگزار می گردد

حجت الاسلام  حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در ارومیه، با اشاره به برنامه های آینده حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ما جشن تلبس طلاب است که همزمان با 17 ربیع الاول، ولادت پیامبر اکرم(ص) در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

 معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، همچنین از اجرای سرفصل پنجم آموزش تخصصی مشاوره اسلامی در ارومیه خبر داد و افزود: در این برنامه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود، 30 نفر از خواهران و برادران طلبه شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه اعزام اساتید اخلاق از قم به حوزه  استان در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: در این باره حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان از اساتید اخلاق، به آذربایجان غربی اعزام شده و در کنار آن، از اساتید اخلاق بومی از جمله ائمه جمعه شهرستان ها نیز در شهرهای مختلف استفاده می شود.

حجت الاسلام  حمید ارشاد اخاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های پیش بینی شده معاونت تهذیب استان در آینده، حضور در شهرستان های میاندوآب و نقده و آشنایی با روند تهذیب طلاب و ارائه راهکارهای لازم برای پیشبرد امور در آنها است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha