شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ کشورهای جهان باید به طور جدی مراقب موضع گیری های خود در حمایت از تروریست ها باشند تا این تراژدی دردناک هرچه زودتر پایان یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی ار علمای کربلا روز جمعه با صدور بیانیه ای از حامیان تروریست های تکفیری خواست دست از فتنه انگیزی و حمایت از افراطیون بردارند و بدانند پایان این معرکه برای آنها شکست است و برای آنها سودی نخواهد داشت و فقط به درد و رنج مردم بی دفاع خواهد افزود و تروریسم چه در عراق و چه در سوریه محکوم به نابودی است.

ایشان افزود: گروه زیادی فریب تکفیری ها را خورده اند و از این رو کشورهای جهان باید به طور جدی مراقب موضع گیری های خود در حمایت از تروریست ها باشند تا این تراژدی دردناک هرچه زودتر پایان یابد.

آیت الله مدرسی درباره برخورد ملت ها با اندیشه افراطی نیز گفت: مردم عراق سخن و پیام خود را به صورت روشن در راهپیمایی های بزرگ از جمله راهپیمایی بزرگ اربعین اعلام کردند و تاکید کردند که حامی فکر معتدل و مخالف افراط هستند و ما از علما و سیاسیون می خواهیم از این راهپیمایی ها برای نشر فرهنگ گفتگو و تعامل و همکاری بهره ببرند.

این عالم شیعه در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در عملیات آزادسازی موصل و محاصره تروریست های داعش گفت: ما از فرماندهان و مسئولان نظامی کشور انتظار داریم مربیان خوبی برای فرزندان غیور کشور باشند و به رزمندگان هم می گوییم که بسیاری از آیات قرآن کریم که به تقوی و پرهیزگاری توصیه می کند در ضمن آیات جهاد و جنگ نازل شده و از این رو از نیروهای رزمنده عراقی انتظار داریم ارزش های مورد نظر قرآن و پیامبر اسلام را در این جنگ رعایت کنند تا از بهترین شهروندان آینده باشند، همان طور که امروز نیز از بهترین مدافعان کشور هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha