پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: آمریکا خباثت خود را از روزهای اول انقلاب تاکنون به مردم ما ثابت کرده و تصویب این قانون نقض برجام خلاف تعهدات آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی عصر امروز در جمع  مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین که در کتابخانه مدرسه علمیه شیخ الاسلام برگزارشد با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران توسط مجلس سنای آمریکا گفت: تصویب این قانون نقض برجام خلاف تعهدات آمریکا است و این کشور همیشه خباثت و بد عهدی را همیشه نشان داده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دولت آمریکا، باید بداند در صورت نقض برجام و یا تمدید تحریم‌ها و یا افزایش تحریم‌ها، ایران نیز بسته اقدام فنی پیش‌‌بینی شده را به صورت جدی اعمال خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به بدعهدی آمریکا با تمدید تحریم‌ها علیه ایران به مدت 10 سال دیگر افزود: آمریکا و تیم مذاکره کننده با ایران یک قرارداد بین‌المللی را امضا کرده که این پیمان و قرارداد مورد تأیید سازمان ملل و شورای امنیت است، و این اقدام آمریکا و عهدشکنی آنها نسبت به قراردادهای  بین‌المللی برای  دولتمردان این کشور که مدعی پیشرفت، تمدن و دموکراسی هستند به عنوان یک ننگ در تاریخ برای همیشه  ماندگار خواهد شد و بی‌اعتمادی به این کشور در دنیا زبانزد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان داشت: بارها حضرت امام خمینی (ره) آمریکا را مورد تحقیر قراردادند، عمل نکردن به توصیه های مقام معظم رهبری به خوبی عمل نشد و در این راه است که باید دشمن شناس بوده و در برابر همه توطئه ها و نقشه های ایادی استکبار جهانی هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که دست ایران برای دادن پاسخی شجاعانه به تحریم آمریکایی‌ها  بسته نیست و ضروری است تا مسئولان با هوشیاری و در مسیر فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتدرانه به این عهدشکنی آمریکایی‌ها پاسخ قاطعی دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بی تفاوتی طلاب و اساتید حوزه های علمیه را نسبت به مسائل روز و وقایع مختلف را برای حوزه علمیه بسیار مضر دانست و خاطرنشان کرد: اساتید،مدیران، طلاب حوزه های علمیه نباید نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشند، بلکه باید در این موضوع و موضوعات مهم جهانی و سیاسی موضع گیری شفاف نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha