جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/ برنامه نکوداشت آیت الله مظاهری صبح ۲۵ آذرماه مصادف با روز اخلاق و مهرورزی و در ایام هفته وحدت با سخنرانی آیت الله استادی و وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی شب گذشته در دیدار اعضای کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری با مدیر حوزه‌های علمیه، گفت: 21 سال پیش بعضی از اعاظم اصفهان نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته و درخواست کردند آیت الله مظاهری به اصفهان مهاجرت کنند و رهبری نیز در نامه‌ای به ایشان فرمودند حضور شما در اصفهان بسیار ارزشمند است و سپس آیت الله مظاهری به اصفهان مهاجرت کردند.

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری با بیان اینکه ایشان با تواضع بسیار اجازه برگزاری نکوداشت را نمی‌دادند، افزود: پس از جلسات متعدد وقتی بحث احیای آثار مطرح شد، این شخصیت علمی اجازه دادند که این نکوداشت با هدف احیاء آثار برگزار شود.

وی با اشاره به آثار آماده شده برای رونمایی در روز همایش بیان کرد: بخش اول موسوعه آیت الله مظاهری شامل 28 جلد در موضوعات فقه، قواعد فقهیه، اصول، رجال، اخلاق و شرح ادعیه در این روز رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی گفت: اثر دیگر برای رونمایی در این روز یک کار سه جلدی در 3 هزار صفحه است که شامل مقالات 60 نفر از اعاظم کشوری در مورد شخصیت آیت الله مظاهری است.

وی ابراز داشت: یک اثر 1000 صحفه ای بسیار فاخر در مورد شخصیت آیت الله مظاهری در حال تهیه است و کسی که بخواهد با ایشان آشنا شود می‌تواند با مطالعه این کتاب به هدف خود دست یابد.

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله العظمی مظاهری گفت: این کتاب 1000 صفحه در قالب 300 صفحه خلاصه شده است که در روز همایش رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی نامه آیت الله مظاهری در 600 صفحه تهیه شده است تصریح کرد: کتاب اخلاق 4 جلدی آیت الله مظاهری خلاصه شده و 24 فضیلت انتخاب و به زبان انگلیسی ترجمه شده است که در همایش رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی گفت: برنامه نکوداشت آیت الله مظاهری صبح 25 آذرماه مصادف با روز اخلاق و مهرورزی و در ایام هفته وحدت با سخنرانی آیت الله استادی و وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha