پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هوشنگ بازوند - لرستان

حوزه/ استاندار لرستان، اقامه نماز را موجب تقویت خدا باوری و مدیریت جهادی دانست و گفت:شالوده سبک زندگی اسلامی در نماز نهفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ هوشنگ  بازوند، ظهر امروز در اجلاس استانی نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بنیان و اساس مدیریت در نظام جمهوری اسلامی براساس نماز شکل گرفته است، گفت: نماز علاوه بر تاکیدات دینی، موجب سلامت روحی و اخلاقی جامعه نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهبود اخلاق کاری و برخورد متناسب با ارباب رجوع در سایه اقامه نماز محقق می شود تصریح کرد:نماز موجب ارتقاء سلامت کاری و وجدان کاری خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقامه نماز موجب تقویت روحیه خدا باوری و مدیریت جهادی نیز خواهد گردید، تصریح کرد:اهمیت و اقامه نماز اول وقت موجبات حس مسئوليت پذیری را نیز برای افراد به دنبال دارد.

بازوند با اشاره به اینکه نماز خط زندگی لسلامی را ترسیم نموده است خاطر نشان کرد:نماز شالوده سبک زندگی اسلامی است و سبک زندگی اسلامی در سایه اقامه نماز محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نماز موجب ارتقاء سلامت کاری در بین افراد دستگاههای اجرایی خواهد شد گفت:نماز نقش مهمی در ارتقاء سلامت اداری دستگاههای اجرایی دارد و در پیشگیری با فساد و جلوگیری از تزویر و ریا نیز موثر است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه امروز باید برای ساخت مساجد و نمازخانه ها همت جهادی صورت گیرد افزود:در ورودی شهر خرم آباد با احداث مسجد آیت الله کمالوند (ره) تلاش شده در ورودی این شهر فرهنگ سازی اقامه نماز نهادینه گردد.

بازوند در پایان از اختصاص زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط دانشکده کشاورزی به یک فرد خیر برای ساخت مسجد خبر داد و افزود:بزودی علاوه بر ساخت این مسجد ساخت مسجدی در ورودی کرمانشاه به سمت لرستان نیز آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha