جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی- نشست مدیران مدارس قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین واحدی گفت: آینده تحولات فرهنگ تشیع و کشور نیازمند نیروهای کارآمد، مومن و متخصص و کارشناسان دینی است که بتوانند تحول آفرین باشند، و این تحول باید جامعیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد واحدی، در جمع مدیران، اساتید و معاونین مدارس حوزه های علمیه قزوین که در مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین برگزارشد، بر ضرورت همفکری و همدلی کادر مدارس با طلاب تاکید کرد و  گفت: یکی از موفقیت های مدرسه علمیه حقانی این است که تعریف مشخصی از برنامه ها داریم.

مدیر مدرسه علمیه حقانی قم ادامه داد: شما مدیران و معاونین مدارس علمیه اگر برنامه منظم و مشخص  برای طلاب نداشته باشید نمی توانید برنامه های فرهنگی و اخلاقی را به خوبی در مدارس عملی و اجرایی نمایید.

وی به ارتباط بیشتر مدیران و اساتید با طلاب تاکید و خاطرنشان کرد: تکریم طلاب باید اولویت اصلی مدیران و معاونین مدارس علمیه باشد و تلاش نمایند که ارتباط عاطفی با آنان برقرار نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی  با اشاره به اینکه مدرسه حقانی علاوه بر ابلاغیه های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، همه ساله ویژه برنامه‌های متنوع دیگری برای طلاب پایه اول در نظر می‌گیرد، عنوان داشت: حفظ موضوعی قرآن، برگزاری دوره هویت طلبگی، انس با کتاب و سنت، کارگاه‌های ادبیات، مطالعه فوق برنامه، مهارت‌ آموزی تحصیلی و پژوهشی بخشی از برنامه های این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه حقانی قم خاطرنشان کرد: آینده تحولات فرهنگ تشیع و کشور نیازمند نیروهای کارآمد، مومن و متخصص و کارشناسان دینی است  که بتوانند تحول آفرین باشند و این تحول نیازمند جامعیت است ، بر این اساس برنامه‌های مدرسه حقانی طوری تعریف شده که علم داران فردای تشیع تحول آفرین باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha