پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی طهماسبی

حوزه/ امام جمعه البرز با تاکید بر این که روحانیت انقلابی در میدان جنگ نرم، جهادی عمل می کند، گفت: نفوذ واژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب بارها برآن تاکید کرده و این مهم نشان از اهمیت و جایگاه موضوع دارد که باید به آن توجه گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی، عصر امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین به مسئله نفوذ دشمن و  تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت: دشمن در این روش با راه‌اندازی جریان‌های اجتماعی و یا موج‌سواری بر جریانات جامعه، به دنبال تغییر دیدگاه و باورهای مردم بوده و به‌ اصطلاح تلاش می‌کند تا قلب‌ها و مغزهای مردم را تسخیر کند تا بتواند کاری کند که عموم جامعه مانند او فکر، تصمیم‌گیری و اقدام نمایند.

  امام جمعه شهرستان البرز تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است و آنچه مسلم است، این که دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است.

وی افزود: در جبهه فرهنگی هم باید با تمام امکانات به دفاع و دفع فرهنگ دشمن بپردازیم، وگرنه سنگرها را یکی پس از دیگری از دست خواهیم داد و زمانی به خود می‌آییم که کار از کار گذشته است، از این رو اهمیت نهاد خانواد در مبارزه با این هجمه فرهنگی دشمنان مشخص می‌شود.

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: دشمن دست از سر انقلاب و مردم ایران بر نمی دارد و هر روز توطئه ای را در سر می پروراند و می خواهد انقلاب را با مشکلاتی مواجه نماید، لذا امروز نقش روحانیت در جامعه اسلامی بسیار خطیر می باشد.

امام جمعه شهرستان البرز  تصریح کرد: امروز روحانیت در برابر خطر نفوذ و استحاله باید وارد صحنه شده و روحیه انقلابی و جهادی خود را به جهانیان ثابت کند و در برابر کفر و استکبار بایستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha