جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، وقف را دریایی از رحمت بی کران خداوند دانست و گفت: وقف موجب تداوم اسلام و دستگیری مؤمنان در روز حساب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان داشت: وقف چشمه ای جاری است که برکات این چشمه پایان پذیر نمی باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: پایه گذار سنت حسنه وقف رسول اکرم (ص) بود که با تحقق این مهم به اسلام تداوم و بقا بخشید. ادامه دهنده راه رسول اکرم (ص) ائمه اطهار بودند و امروز نیز سیره انبیاء الهی توسط علما و روحانیون جاری و جوشان است.

وی در ادامه افزود: وقف اثری ماندگار است که آثار ماتقدم و متأخر دارد، حسنات وقف موقوف در دنیا نمی باشد بلکه اثرات آن تا ابد باقی و جاری است.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطر نشان کرد: وقف دریایی از رحمت الهی خداوند متعال است که به بندگان خاص تعلق می گیرد و نجات بخش انسان ها در جهان پس از مرگ است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ابراز داشت: وقف انسان را از بند شیطان می رهاند و به سمت خدای متعال سوق می دهد و روح و قلبش را صیقل و جلا می بخشد.

وی در پایان با اشاره به آثار دنیوی و اخروی وقف اظهار داشت: وقف موجب تأمین منافع و مصالح مسلمانان شده و علاوه بر تداوم اسلام موجب دستگیری مؤمنان در روز حساب است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha