شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 401233
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
عباس علم الهدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری «حوزه

حوزه/ مدیر حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از دیدار عمومی حوزویان با آیت الله اعرافی، معاونین و مدیران ستادی حوزه های علمیه خبر داد.

عباس علم الهدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: طرح ملاقات عمومی اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه با مدیر، معاونین و مدیران ستادی به منظور بسترسازی و شگل گیری ارتباط مستقیم حوزویان با مجموعه مدیران از سوی آیت الله اعرافی تصویب و به معاونین و مدیران ستادی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه انجام دیدار عمومی با مجموعه مدیران حوزه دارای اهدافی می باشد، افزود: «ایجاد ارتباط و گفت وگوی مستقیم و بدون واسطه میان اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه با مدیریت حوزه » و «رسیدگی به مشکلات طلاب» می باشد.

وی افزود: «این دیدارها  ممکن است حاوی مشکل یا معضلی نباشد و صرفاً به منظور طرح ایده های جدید از سوی طلاب باشد» و در نهایت اینکه « وقتی تعامل و ارتباط  بدنه حوزه با عوامل مدیریتی بدون واسطه صورت گیرد بدون تردید مشکلات و معایبی اگردر مصوبات وجود دارد از سوی حوزویان منتقل و منجر به رفع مشکل می گردد.

*فرایند نحوه ارتباط با مدیران حوزهعباس علم الهدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری «حوزه

عباس علم الهدی ادامه داد: فرایند اجرایی و اقدام حوزویان به منظور ملاقات با مدیر، معاونین و مدیران ستادی حوزه های علمیه با سه روش تکمیل ثبت نام و ارائه درخواست از طریق سامانه « صفیر» به نشانی الکترونیکی safir.ismc.ir   ارسال پیامک درخواست به شماره 30005605666666 و مراجعه حضوری به حوزه مدیریت بخش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه انجام خواهد شد.

مدیر حوزه ریاست بیان داشت: «اقدام برای ثبت نام»، « بررسی درخواست ها و ارجاع آن»، « تنظیم وقت »، « تعیین محل ملاقات با توجه به انتخاب مقام مسئول»، « تکمیل فرم ملاقات که حاوی خلاصه درخواست، متن تصمیم، فرایند پیگیری تا حصول نتیجه می باشد» و درنهایت ایجاد « بانک سوالات و تصمیمات» از جمله فرایندهای موجود در این دیدار می باشد.

وی تصریح کرد: اولین جلسه ملاقات عمومی با آیت الله اعرافی برای کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند، فردا دوشنبه 15آذرماه بعد از نماز ظهر و عصر در محل سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه واقع در ابتدای بلوار جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha