پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آقای محمدزاده معاون دانشگاه تربیت مدرس تهران

حوزه/ معاون دانشگاه تربیت مدرس تهران گفت: یکی از فعالیت‌های ماندگار و بی‌بدیل حجت الاسلام والمسلمین احمدی در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها "سمت" انتشار بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر محمدزاده، معاون دانشگاه تربیت مدرس در مراسم نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی با تقدیر از مجاهدت‌های علمی این عالم خدوم، گفت: استاد احمدی عقل‌گرایِ دین مداری است که از مصادیق بارز وحدت و همکاری حوزه و دانشگاه هستند. کسی که در راه دین و دانش با عبور از میدان گفتار، در عرصه عمل به خوبی درخشید.

وی با بیان اینکه استاد احمدی نقش مهمی در توسعه دانش علوم انسانی داشت، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های ماندگار و بی‌بدیل ایشان در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها "سمت" انتشار بیش از 2000 عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی بود.

معاون دانشگاه تربیت مدرس تهران در پایان با بیان اینکه استاد احمدی نقش ویژه‌ای در توسعه علمی دانشکده علوم انسانی تربیت مدرس داشت، تصریح کرد: به اساتید و دانشجویان یادآور می‌شویم که بدانند این دانشگاه تنومند و بارور حاصل مجاهدت‌های بزرگانی چون استاد احمدی می‌باشد.

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha