پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آقای غلامحسین زاده رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس تهران

حوزه/ رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس گفت: روزی این دانشگاه تنها ۵ گروه داشت، اما امروز چندین دانشکده دارد که ثمره زحمات استاد احمدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر غلامحسین‌زاده، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی با تجلیل از خدمات علمی او، گفت: برگزاری این مراسم، در حقیقت بزرگداشت علم، اخلاق و عمل و اعتقاد است.

وی افزود: ما برای برگزاری این مراسم به سختی رضایت ایشان را گرفتیم. و همانطور که دکتر صالحی گفت از دو سال پیش پیگیر این امر بودیم. و در نهایت استاد احمدی به شرط پرهیز از تشریفات و ساده برگزار شدن مراسم، با پیشنهاد ما موافقت کردند. و بنده به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی افتخار می‌کنم که استاد احمدی مؤسس این نهاد مقدس علمی بودند.

رئیس دانشکده علوم انسانی تربیت مدرس با اشاره به اینکه قصد ما تجلیل از مقام علمی استاد احمدی است، ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس نهالی بود که او کاشت، مراقبت کرد و به ثمر رساند. و دانشجویان را مانند گلزاری در این مکان مقدس تربیت کرد.

غلامحسین‌زاده در پایان با بیان اینکه دانشگاه تربیت ‌مدرس امروز به لحاظ فیزیکی و معنوی به بار نشسته است، گفت: مکان فعلی دانشگاه قبل از حضور استاد احمدی جایی بود که فقط کتابخانه مرکزی در آن وجود داشت. ولی در حال حاضر به یک گلگشت زیبا تبدیل شده است.

وی افزود: روزی این دانشگاه تنها 5 گروه داشت، اما امروز چندین دانشکده دارد که ثمره زحمات استاد احمدی است.

42/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha